01/05/2017

Video1

Melkein unohdin, että kävinhän mä kolmannessa jaksossa myös video ykkösen!
Kurssi oli sinänsä todella opettavainen, enhän mä ilman tätä kurssia olis oppinut säätämään videokameran asetuksia tai editoimaan yhtään. Ennen videokurssia en edes osannut pystyttää kolmijalkaa, hups. Ja mitään editointiohjelmaa en edes ollut ikinä käyttänyt. Nyt sentään onnistuu leikkaukset, liittämiset, äänien säätelyt ja taustamusiikin lisäys! Äänittäminenkin sujuu. En mä silti mikään mestari siinä ole, enkä luutavasti oo sille 2 kurssille menossa.

Ihan mukava kurssi ja opin mielestäni kaikki perusjutut. Lisää voi sitten joskus omalla ajalla opetella jos tekee mieli.

Ainiin, 7 mä sain kurssiarvosanaks. Ainahan se olis voinu paremmin mennä, mutta kyllä mä ihan tyytyväinen tähänkin numeroon olen.

No comments:

Post a Comment